سواحل کیش در تور کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

سواحل کیش در تور کیش

با وجود اینکه کیش جاذبه های دیدنی و متفاوت بسیاری دارد ولی نباید از ساحل جزیره کیش پارک ساحلی مرجان کیش غافل ماند. جزیره زیبای کیش پارک های ساحلی بسیاری دارد که از امکانات تفریحی و گردشگری زیادی برخوردار هستند. سواحل کیش جزء بهترین دیدنیهای کیش به شمار می رود. آرامش و زیبایی ساحل مرجانی مرجان و ساحل سنگی کشتی یونانی گردشگران تور کیش را مجذوب خود خواهد کرد.

اسکله تفریحی جزیره کیش

این ساحل برای افرادی که علاقه مند به تفریحات دریایی کیش هستند بهترین گزینه خواهد بود و حتما سری به اسکله تفریحی این جزیره بزنند. امکان ماهی گیری و یا تماشای ماهیگیران در این اسکله نیز فراهم شده است. قایق های کف شیشه ای کیش در این ساحل به چشم می خورد که گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا به تماشای دنیای زیر آب و ماهی های رنگارنگ آن بپردازند. قایق های پارویی، پدالی و ماهیگری و غواصی در اسکله تفریحی جزیره کیش برای علاقه مندان به ورزش های آبی فراهم شده است. سرخی آفتاب در کرانه دریای نیلگون، منظره ای فوق االعاده ای را ایجاد می کند که قابل وصف نیست. توصیه می شود تماشای غروب و طلوع آفتاب را در اسکله جزیره از دست ندهید.

 

سواحل کیش در تور کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در قست جنوب شرقی جزیره واقع شده است و دارای 15000 متر مربع مساحت و 300 متر طول است سواحل کیش که امکانات ورزشی و تفریحی بسیاری در این ساحل در نظر گرفته شده است. امکانات تفریحی این پارک ساحلی مناسب با هر رده سنی می باشد. مجسمه های زیبای پارک، چشم انداز بی نظیر، آلاچیق و باربیکیو، زمین بازی، زمین ورزشی پارک، زمین بدمینتون، فضای گرم و دلنشین تنها بخشی از ویژگیهای این پارک ساحلی است که لحظات شاد و مفرحی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

سواحل کیش در تور کیش

 

ساحل مرد ماهیگیر کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کرانه شرقی جزیره واقع شده است. آنچه که این ساحل را معروف کرده است مجمسه 12 متری و تنومند مرد ماهیگیر است. مجسمه مرد ماهیگیر به یکی از نمادهای کیش تبدیل شده و یکی از معروف‌ترین مجسمه‌های ایران به شمار می رود. این مجسمه توسط چهار هنرمند به نا‌م‌های سامان توکلی، مصطفی سلطانی، محمدحسین ماموریان و هاشم شفیعی در 1393 ساخته شده است. آبنماهای زیبا، گیاهان بومی مانند لور، گز، کرت، بمبرلاری، درختان تنومند نخل، فضای بزرگ و نورپردازی‌های دل‌فریب شبانه دلایلی هستند که می توان این پارک را به عنوان یک فضاهای فراغتی در جزیره معرفی کرد.

جالب است بدانید جشنواره‌های مجسمه‌سازی با ماسه در ساحل مرد ماهیگیر برگزار می شود که بسیار دیدنی و جذاب اسکله تفریحی کیش است.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: سواحل کیش در تور کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های دیدنی کیش,مراکز گردشگری کیش,معرفی سواحل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: